Odpowiedzi

2010-03-08T17:13:53+01:00
Poniewaz jest tam zdrowe powietrze
7 2 7
2010-03-08T17:23:27+01:00
Górski klimat, atrakcyjna rzeźba terenu, rozległe położenie oraz dobre zagospodarowanie turystyczne .Znajdują się tu radoczynne wody mineralne o temperaturze 20-29°C, słabo zmineralizowane, siarczkowe, fluorkowe. Leczy się tu głównie choroby narządów ruchu, układu krążenia, skóry. W Sudetach żywe są liczne tradycje uzdrowiskowe, ze względu na słynne wody mineralne i korzystny klimat.
liczę na naj;]]
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:37:49+01:00
W Sudetach jest mało zanieczyszczone środowisko. Ponadto obfitują w przepiękne miejsca co sprzyja do połączenia turystyki z lecznictwem.
Są tam czyste drzewa oraz bardzo dużo drzew co sprawia że powietrze tam jest bardzo czyste i żeśkie. Ponadto występują tam ciepłe wody mineralne.
Przyjemna miejsce, tradycja lecznictwa oraz oferta oferowana przez uzdrowiska sprzyja napływowi nowych klientów ;P
6 3 6