Odpowiedzi

2010-03-08T17:24:45+01:00
A)6,25+(-1/4)+(-3/5)+0,75= 6,25-1/4-3/5+0,75=7 - 5/20 - 15/20 = 7 - 10/20 = 6 1/2

b) -4 1/2 +1/6 + (-1/2) + 1 1/3=-4 1/2 + 1/6 -1/2 -1 1/3= -5+1/6-5/3=-5+1/6-10/6=-5-9/6 =3 3/6

c) 4/7+(-3/14) + 1/14 =4/7-3/14+1/14= 4/7-2/14=8/14-2/14=6/14

d) 1/2+ (-3/4)+(-5/8)=1/2-3/4-5/8=4/8 -6/8 -5/8=-7/8

e) 5 2/3 + (-3 4/5)+ 1/3 + (-1/5)=5 2/3 - 3 4/5+1/3- 1/5 = 6-4=2

f) 16 4/5+(-4,8)+3 1/5+(-4 1/5) =16 4/5 - 4,8 +3 1/5 - 4 1/5=20-4 1/5 - 4,8=15 4/5- 4 8/10= 15 8/10 - 4 8/10= 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:26:44+01:00
A)6,25+(-1/4)+(-3/5)+0,75 = 6,25-0,25-0,60+0,75= 6,15
b) -4 1/2 +1/6 + (-1/2) + 1 1/3=-4 6/12 +2/12 - 6/12 + 1 4/12= - 3 1/2
c) 4/7+(-3/14) + 1/14= 8/14 - 3/14 + 1/14= 6/14
d) 1/2+ (-3/4)+(-5/8)= 8/16 - 12/16 - 10/16= -14/16
e) 5 2/3 + (-3 4/5)+ 1/3 + (-1/5)=5 10/15 - 3 12/15 - 5/15= 1 8/15
f) 16 4/5+(-4,8)+3 1/5+(-4 1/5)= 16,80 - 4,8 + 3,20 - 4,20= 11