Odpowiedzi

2010-03-08T17:15:20+01:00
Mejoza ma charakter redukcyjny (zmniejsza materiał genetyczny o połowę) a mitoza ma charakter zachowawczy (liczba materiału genetycznego nie ulega zmianie)

Mejoza przechodzi 2 etapy podziału komórkowego. Mitoza tylko 1.

Liczba komórek po Mejozie: 4. Liczba komórek po mitozie: 2.
Zachodzenie procesu crosing-over widoczne w mejozie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:32:16+01:00
-Liczba komórek potomnych:Mitoza 2 Mejoza 4
-Liczba komórek chromosomów w jednej komórce potomnej:Mitoza-Taka sama jak w komórce macierzystej,Mejoza-2 razy mniejsza
-Podczas podziału zachodzi rekombinacja genetyczna:Mitoza-Nie,Mejoza-Tak
-Podziałowi temu mogą podlegać komórki diploidalne:Tak,Tak
-Podziałowi temu mogą podlegać komórki haploidalne:Nie,Nie

Chyba wystarczy:) Mam nadzieję że się przyda.
Liczę na najjj...........
2 3 2