Trzeba odpowiedzieć na te pytania poniżej. Te liczby w nawiasach to ilość liter danego hasła.
1)Forma muzyczno sceniczna powstała 400 lat temu(5)
2)Instrument budowany zwykle w kościołach(6)
3)Kompozytor niemiecki miał na imie Jan Sebastian...(4)
4)Vivaldi skomponwał ich 450
5)Forma muzyczna z tą samą melodią występującą z opóźnieniem w różnych głosach(5)
6)Polski kompozytor i architekt, autor Tamburetty (9)
7)Skomponował 4 Pory roku(7)
8)gotowa odpowiedź:fuga
9)Imię króla z dynastii Wazów, który przeniósł stolicę do Warszawy

Z tych wszystkich pytań ma wyjść jedno, pionowe hasło (jest to krzyżówka)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:11:59+01:00
1. Opera
2. Organy
3. Bach
4. Koncerty
5. Kanon
6. Adam Jarzębski
7. Vivaldi
8. ...
9. Zygmunt III Waza
6 4 6
2010-03-08T18:18:19+01:00
1. Opera
2. Organy
3. Bach
4. Koncerty
5. Kanon
6. Nie wiem
7. Vivaldi
8. Nie mam pojęcia
9. Zygmunt III Waza
3 5 3