Odpowiedzi

2010-03-08T17:16:54+01:00
Powierzchnia Chin jest równa około 9,6 * 10⁶km²,a powierzchnia Polski około 31 * 10⁴km².Oblicz o ile kilometrów kwadratowych powierzchnia Polski jest mniejsza od powierzchni Chin.Wynik podaj w notacji wykładniczej.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:18:22+01:00
A) powierzchnia Chin : 9 596 960 km²
Chiny zajmują 4. msc. pod względem powierzchni na świecie.

10 500 000 mln km² - powierzchnia Europy ; więc powierzchnie Chin i kontynentu Europa są prawie identyczne :)
5 4 5
2010-03-08T17:34:49+01:00
A) Chiny mają powierzchnię równą 9 596 960 km², pod względem powierzchni jest 4 na świecie.
b)Europa - 10.521.324 km², (5,96 mln km² z wyspami, ale bez europejskiej części Rosji)
10.521.324 km² - 9.596.960 km² = 924.364 => taka jest różnica Europy z Chinami

Żeby nie było to znalazłem to w encyklopedii:)
1 5 1