Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:16:28+01:00
Można zrobić konkurs tańca z jakimś chłopakiem, konkurs łapania np. bukiecików lub cukierków przez dziewczyny, albo jak najdalszego rzutu kapeluszem. Albo randkę w ciemno xd
1 5 1
2010-03-08T17:17:03+01:00
Może ogłoście konkurs alb chłopacy przebrali się za dziewczyny i wybieżecie najładniej ubranego, może konkurs tańca, albo jakieś zawody sportowe??
1 5 1