Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:16:39+01:00
Postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęć ponoszenia za nią ofiar. To wypełnianie obowiązków konstytucyjnych i obywatelskich. Charakteryzuje się też przedkładaniem celów ważnych dla ojczyzny nad osobiste, a często także gotowością do poświęcenia własnego zdrowia lub życia. Patriotyzm to również umiłowanie i pielęgnowanie narodowej tradycji, kultury czy języka.
1 5 1
  • joj
  • Początkujący
2010-03-08T21:07:59+01:00
Moim zdaniem patriotą jest osoba, która poświęci się dla ojczyzny w kazdej chwili i sytuacji,osoba która szanuje barwy narodowe, hymn oraz godło, wie co one znaczą. Przykładami patriotów są np. bohaterowie z książki pt.:"Kamienia na szaniec".

warszaianka-polska pieśń patriotyczna,ktora powstała w 1831roku