Odpowiedzi

2009-10-22T16:07:13+02:00
Środek do czyszczenia do WC , środek do mycia zlewu, proszek do prania, płyn do mycia okien, płyn do podłóg
mydło np.Dove, tonik, balsam do ciala, pomadka do ust, płyn do zębów
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T16:11:03+02:00
Środki czystości:ręczniki papierowe,kosmetyki samochodowe,odkurzacze, płyny do mycia, proszki do prania
kosmetyki:dobrze dobrany krem,szampon do włosów,dezodorant,mydło,patyczki do uszu...
2 5 2
  • viki
  • Początkujący
2009-10-22T17:34:49+02:00
Mydło , balsamy , krem do ciała , kopka ,pasta do zębów
2 3 2