Odpowiedzi

2010-03-08T17:18:06+01:00
Osoba ustalająca koncepcję wystawienia utworu literackiego, założenia treściowe, plastyczne i sytuacyjne przedstawienia teatralnego, programu telewizyjnego. Nadaje ostateczny kształt tekstowi literackiemu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:20:28+01:00
Inscenizator ustala koncepcję wystawienia utworu literackiego i nadaje ostateczny kształt tekstowi literackiemu napisałam tyle co wiedziałam mysle ze dobrze bo pani dyktowała nam ta regułke na lekcji do wykucia:)
2010-03-08T17:21:33+01:00
Inscenizator jest to osoba która wymyśla jak będą wyglądało całe przedstawienie. Inscenizacja jest to pomysł na całe przedstawienie. Czyli on wymyśla jak mają wyglądać kostiumy itp.