Proszę o jak najszybsze odpowiedzenie na moje zadanie.
czas: do godz. 18:00


Przyroda:
poszukaj w dostępnych CI źródłach informacji o ssakach- OGÓLNIE ( także ssaki chronione).




PROSIŁABYM, ABY NIE BYŁO TO Z WIKIPEDII, ZE ŚCIĄGI.PL, BO ZGŁOSZĘ SPAM.
OCZYWIŚCIE DAM NAJ I OCENIĘ PROFIL

2

Odpowiedzi

2010-03-08T17:22:17+01:00
Ssaki chronione w polsce nie jest z neta
bobr europejski
chomik europejski
foka szara
jez europejski
koszatka
kozica
kret europejski
lasica
niedzwiedz brunatny
nocek duzy
popielica
rys
swistak
wiewiorka
wilk
wydra
zajac bielak
zbik
zubr


powtarzam nie jest z neta licze na naj
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:22:42+01:00
Cechy wspólne ssaków
1Stałocieplność
2Są rozdzielnopłciowe i w większości żyworodne
3młode ssą mleko matki
4cialo pokrywa skóra , która wytwarza włosy
5uszy zewnętrzne z małżowiną
6częsci ciala :głowa , tułw, cztery kończyny,(czasami)ogon
7uzebiebie
8posiadajaoczy, nozdrza, usta
9konczyny przystosowane do warunkow zycia i sposobow poruszani
Srodowisko zycia
pod ziemia
na ziemi
nad ziemia
w wodzie
1 5 1