Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ZuZX
  • Rozwiązujący
2010-03-08T17:22:49+01:00
3,84 : 6 = 0,64
x² = 0,64
x = √0,64
x = 0,8

Odp: Długośc krawędzi wynosi 0,8 cm.
1 1 1
2010-03-08T17:24:56+01:00
Wzór na pole sześcianu:
Pc=6a²
Pc=3,84cm²

3,84cm²=6a²
a²=3,84cm:6
a²=0,64
a=√0,64
a=0,8cm
odp.krawędź sześcianu ma długość 0,8cm
1 3 1
2010-03-08T17:25:48+01:00
P=6a²
3,84=6a² /:6
a²=0,64 /√
a=0,8 cm

Odp.:Długość krawędzi wynosi 0.8 cm.
1 4 1