Odpowiedzi

2010-03-08T17:45:17+01:00
Przykłady to :
Pendrive , karta pamięci , dysk przenośny , płyta , dyskietka

2.To może być : Kopiuj , wklej , przenieść , wytnij , otwórz itd.

Mam nadzieje że o to Ci chodziło ;-)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:56:30+01:00
1:
- Pen drive
- Płyta CD lub DVD
- Karta pamięci np. MicroSD

2:
- Przenosimy pliki i foldery do innej lokalizacji
- Usuwamy pliki lub foldery
- Kopiujemy pliki lub foldery
- Tworzymy skróty do plików lub folderów

P.S. Zdjęcia które są w załączniku nie są czytelne zbytnio.
7 4 7
2010-03-08T19:19:24+01:00
1 cd dvd dysk twardy

2zapis odczyt modyfikacja
2 4 2