Odpowiedzi

2010-03-08T17:33:57+01:00
-reklamy w większości przypadku nie mają nic wspólnego z rzeczywistością
-jeżeli coś bardzo łatwo przychodzi/ tzn."Kredyt od ręki" muszą w umowie być zawarrte jakieś kruczki oprocentowanie wyższe od tego które jest reklamowane
-reklama dość dużo kosztuje wiećc taka którą oglądamy codziennie kosztuje jeszcze więcej, a wiadfomo ,że "ktoś" musi za nia zapłacić , a to nie będzie napewno bank tylko osoby które złapały sie na nia

być może pomogłam, pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:35:25+01:00
Jeśli decydujemy się wziąc kredyt najlepiej przemyślec ,jaką sumę, co zamierzamy za to kupic,czy jesteśmy go w stanie spłacic,jaka jest wysokośc miesięcznej raty,czy nasze dochody wystarczą na spłatę,jakie jest zabezpieczenie kredytu.Niestety w reklamie mówią różne informacje, dotyczące konkretnego kredytu,ale nie wszystko może byc prawdą,gdy już zdecydujemy się na wzięcie kredytu dokładnie przeczytajmy umowe,by się nie okazało że co innego było powiedziane ,a co innego jest w umowie.Za błędy trzeba zawsze zapłacic.
2010-03-08T17:35:49+01:00
Uważam że nie warto kierować się reklamami przy próbie wzięcia kredytu.Ponieważ reklamy telewizyjne często nie ujawniają 100% prawdy o danym kredycie.Prawie we wszystkich przypadkach są tzw.małe literki których potencjalny nabywca kredytu nie zobaczy lub nie przeczyta.Najlepiej nie brać kredytów przez internet ponieważ wtedy wpadki zdarzają się częściej
1 5 1