Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T16:17:42+02:00
%białka=16,5/150*100%=11%
%Węglowodanów=3,6/150*100%=2,4%
%tluszczu=4,5/150*100%=3%
2009-10-22T16:19:32+02:00
*Białko:
150g - 100%
16,5g - x%

X=(16,5×100)÷150

X=11% => tyle wynosi procentowa zawartość białka w serku

*Węglowodany:
150g - 100%
3,6g - x%

X=(3,6×100)÷150

X=2,4 % => tyle wynosi procentowa zawartość węglowodanów w serku

*Tłuszcz:
150g - 100%
4,5g - x%

X=(4,5×100)÷150

X= 3% => tyle wynosi procentowa zawartość tłuszczu w serku