Odpowiedzi

2010-03-08T17:34:18+01:00
A 5(x+2y)
b 4(m+1)
c 3(a-1)
d x(5y-1)
e -2a(3a+1)
f 6a(a-2a)
g 1/2x (y-1)
h 1/9(3a+b)
i xyz(2-4xy+z)
j tv(sv-s+v)
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:38:49+01:00
A.) 5x +10 y = 5(x + 2y)
b.) 4m + 4 = 4(m + 1)
c.) 3a - 3 = 3 (a -1)
d.) 5xy-x= x(5y-1)
e.) -6a²-2a= -2a(3a+1)
f.) 6a²-12ab= 6a(a-2b)
g.) ½xy-½x= ½x(y- 1)
h.) 1/3a²b+ 1/9ab²= 1/9ab(3a +b)
i.) 2xyz-4x²y²z+xyz²= xyz(2 - 4xy+ z)
j.) stv²-stv+tv²= tv(sv-s + v)
37 4 37
2010-03-08T17:39:52+01:00
A. 5(x+2y)
b. 4(m+1)
c. 3(a-1)
d.x(5y-1)
e. -2a(3a+1)
f. 6a(a-2b)
g. 1/2x(y-1)
h. 1/9ab(3a+b)
i. xyz(2-4xy+z)
j. tv(sv-s+v)


to są prawidłowe wyłączenia . ; p
liczę na naj . polecam się na przyszłość . . .
19 3 19