Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:32:07+01:00
12²=6²+x²
144=36+x²
x²=144-36
x²=108
x²=6√3

Wyszla nam srednica... czyli musimy to podzielic przez 2 gdyz promien jest rowny polowie srednicy.

r = 3√3
podstawiamy do wzoru
P= πR²
Pp=27π
2010-03-08T17:32:47+01:00
Pole podstawy=25 pi

jak chcesz rozw. to napisz na priv. bo nie dałam rady przepisać. Przepraszam
2010-03-08T17:34:04+01:00
X²=12²-6²
x²=108
x=6√3
r=3√3
P=π(3√3)²=27π