Odpowiedzi

2010-03-08T17:33:26+01:00
1.odpust zupełny
2. obchodzi Boga .
34 1 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:35:54+01:00
1.Podczas postu pokutujemy więc mamy z tego satysfakcję, czyli jesteśmy z siebie dumni kiedy przez 40 dni np. nie tańczymy itp.
2.Nikt nam nie powinien się wtrącać tak jak zachowujemy się podczas Wielkiego Postu. Jednakże panie katechetki lubią się w to wtrącać, więc chcemy wypaść jak z najlepszej strony: uczęszczamy do kościoła, czytamy na drodze krzyżowej. Sam Bóg to widzi, bo to jest tylko pomiędzy nami a Bogiem.Każdy Z nas zajmuje się sobą, bo kiedyś z tego wszystkiego będzie się spowiadał przed sądem najwyższym sprawiedliwym.

:P
3 3 3