Odpowiedzi

2010-03-08T17:54:46+01:00
Jaś Fasola (Rowan Atkinson) jest zabawnym, nierozgarniętym mężczyzną w średnim wieku. Już dawno powinien się ustatkować, jednak wciąż ma w sobie coś z dziecka - jego najlepszym przyjacielem jest miś Teddy, a do pracy jeździ małym, seledynowym samochodem. Niezaradność życiowa Jasia sprawia, że każda sytuacja w jakiej się on znajdzie, wywołuje salwy śmiechu. Serial zdobył olbrzymią popularność nie tylko w rodzimej Wielkiej Brytanii, ale także na całym świecie.
Mam nadzieje że pomoge...:D
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T20:49:16+01:00
hmmmmmm
Shrek jest postaci która potrafi mnie rozbawić do łez.
Zielony ogr to stwór, którego przygody są zabawne i niespotykane.
Jego dom znajduje się pośród lasu, a shrekowe sposoby kąpieli są "nieziemskie".
Ogr zakochał się w królowej i ma żonę, która akceptuje go w całości, choć teściowie nie należą do najszczęśliwszych z powodu zięcia.

.
1 5 1