Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:34:34+01:00
Wszyscy ludzie tworzą historię, ponieważ każdy jest jakimś elementem - większym bądź mniejszym w historii. Kiedy w średniowieczu budowano katedry, to zwykły robotnik mało się liczył. Współcześnie też się mówi o zleceniodawcach, lub kierownikach tego przedwsięwzięcia, ale gdyby nie ci szarzy ludzie, którzy włożyli swój wkład w te dzieło, to świątynia nie istniała by. Każdy człowiek wnosi coś do historii, mniej albo więcej, ale jego wkład jest potrzebny, aby stworzyc spójną całośc.
21 4 21
2010-03-08T17:55:55+01:00
Dlatego wszyscy ludzie tworzą historie ponieważ każdy coś znaczy i każdy coś zmienia i za kilkaset lat będziemy historią będą o nas mówić jak się ubieraliśmy i żyliśmy każdy z nas coś znaczy i coś zmienia
26 3 26