Odpowiedzi

2010-03-08T17:36:12+01:00
Prędkość planety zmienia się wraz z odległością od Słońca gdyż
Promień wodzący planety zakreśla w równym czasie równe pola.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T23:31:29+01:00
Promień wodzący planety zakreśla w tym samym czasie równe pole, a ponieważ orbita planety nie jest kołem tylko elipsą to w jednych miejscach planeta przyśpiesza, a w innych zwalnia, aby w tym samym czasie zakreślić to samo pole.