Odpowiedzi

2010-03-08T17:35:49+01:00
Prawo do zycia

Kiedy prawo do zycia nie jest respektowane, zadne inne nie ma juz znaczenia, bo aby walczyc o respektowanie innych praw czlowieka musimy zyc.
4 5 4
2010-03-08T17:46:13+01:00
Prawo do życia
człowiek powinien miec prawo do życia od poczęcia ,aż do naturalnej śmierci.Niestety w Polsce prawo to jest łamane ,ponieważ dochodzi do ukrytej aborcji,a zwyrodnialcy zabijają dla pieniędzy.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:50:14+01:00
Według mnie najważniejszym prawem człowieka jest prawo do życia. Nie wyobrażam sobie aby jednostka (Jeden człowiek) mógł sobie poradzić bez tego prawa. Gdyby prawo nam nie gwarantowało tego punktu życie nie miało by sensu. Bo czy sens miała by sytuacja gdy idąc ulicą mógłbyś w każdej chwili stracić życie bez żadnych konsekwencji dla osoby które ci je odebrała??
Tak więc prawo do życia to podstawa na czym opiera się system funkcjonowania naszego społeczeństwa.
5 4 5