Odpowiedzi

2009-10-22T16:22:05+02:00
32,809=32,8
40,927=40,9
15,555=15,6
13,45=13,5
7,449=7,4
8,972=9
43,824=43,82
15,555=15,56
32,797=32,8
3,1409=3,14
5,8251=5,83
2,9962=3
7,3485=7,349
3,9988=4
5,0234=5,023
6,8765=6,877
4,0983=4,098
2,9097=2,91
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T16:24:49+02:00
Przybliżenie do jednej dziesiątej
32,809= 32,8
40,927= 41
15,555= 15,6
13,45= 13,5
7,449= 7,5
8,972= 9
do jednej setnej
43,824= 43,82
15,555= 15,56
32,797= 32,80
3,1409= 3,14
5,8251= 5,83
2,9962= 2,99
do jednej tysięcznej
7,3485= 7,349
3,9988= 3,999
5,0234= 5,023
6,8765= 6,876
4,0983= 4,098
2,9097= 2,910