Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:42:41+01:00
Pc=Pp*2 + Pb
Pp=a*h
Pp=10*6
Pp=60dm2

Pb=obwP*H
Pb=10*4* 6=40*6+240

Pc=120+240=360dm2

V=Pp * H
V=60*6=360dm3
1 5 1
2010-03-08T17:43:58+01:00
V = pole podstawy * wysokość
H = 6dm
Pole podst. = e * f / 2
P = 10dm * 6dm / 2 = 60 / 2 = 30
V = 30 * 6 = 180dm3

Pole powierzchni całkowitej:
Pole podst. = 30
Pole boczne = a * b = 6dm * 10dm = 60
Pole całkowite = 30 * 2 + 60 * 4 = 60 + 240 = 300dm3
1 5 1