POMOCY!!!!!
Na historie mam uzupełnić zdania wszystkie uzupełniłam oprócz jednego am tak: Władysław Łokietek zjednoczył ziemie polski i koronował się na króla w 1320 roku. I teraz to zdanie którego nie wiem Jego następca król Kazimierz Wielki odzyskał _______ , a na południu przyłączył __________ i ___________ .Nie musi byc na jutro może być do poniedziałku 15.03

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:44:14+01:00
Jego następca król Kazimierz Wielki odzyskał tron, a na południu przyłączył Śląsk i Mazowsze .
2010-03-08T17:52:10+01:00
Jego następca król Kazimierz Wielki odzyskał Kujawy i ziemię dobrzyńską ,a na południu przyłączył Ruś Czerwoną, Wołyń i Podole