Echo to wynik odbicia fali dźwiękowej (akustycznej) od przeszkody, na przykład od zboczy gór, ściany lasu itp.

Czy to zjawisko występuje na Księżycu?

A. Tak, ponieważ na powierzchni Księżyca znajdują się liczne pasma górskie podobne do ziemskich.

B. Nie, ponieważ Księżyc nie ma własnej atmosfery.

Poprawną odpowiedzią jest zdanie .......

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:40:38+01:00
Odpowiedź B. Nie, ponieważ Księżyc nie ma własnej atmosfery.

2010-03-08T17:41:18+01:00

B. Nie, ponieważ Księżyc nie ma własnej atmosfery.