Odpowiedzi

2010-03-08T17:42:03+01:00
W rolonictwie: nawadnianie pól w transporcie schładzanie niektórych zywnosci w przemyśkle do budowy budynków z cementem turystyce w celach l;eczniczych
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:45:44+01:00
W rolnictwie -nawadnianie pól
Transporcie -transport wodny
Przemyśle-W wytwórniach chemicznych używa się również wody do chłodzenia aparatów, w których zachodzą reakcje egzotermiczne, do czyszczenia produktów reakcji, pochłaniania gazów itp.
Dostęp do mórz dobrze wpływa na rozwój turystyki
3 3 3