Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:48:14+01:00
Platworma obywatelska-liberalna-prawica

Polskie Stronnictwo Ludowe-chłopskie-lewica

Prawo i Sprawiedliwość-konserwatywna-lewica

Sojusz Lewicy Demokratycznej-socjaldemokratyczna-lewica

Liga polskich rodzin-chrześcijańska-lewica

Samoobrona-populistyczna-centrum

Partia Kobiet-feministyczna-centrum

Unia Polityki Realnej-konserwatywna-lewica

Socjaldemokracja Polska-socjaldemokratyczna-lewica

PPE Zielonych-Polska Partia Ekologiczna-populistyczno-ekologiczna-centrum



Pozdrawiam :P
2 3 2
2010-03-08T17:52:13+01:00
Platforma Obywatelska (PO) - liberalna-prawica
Prawo i Sprawiedliwość (PiS) - konserwatywna-lewica
Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL)
Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD)
Unia Pracy (UP)
Socjaldemokracja Polska - socjaldemokratyczna-lewica
Ruch Odbudowy Polski
Ruch Ludowo-Narodowy (RLN)
Ruch Katolicko-Narodowy (RKN)
Polska Plus