Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:45:43+01:00
Rekolekcje to wstęp do Wielkanocy,
są w nich ukryte znaczenia,
które możemy poznać dzięki uczęszczaniu na nich :)
2 3 2
2010-03-08T17:46:29+01:00
Zapraszamy na rekolekcje!
Będzie tam dużo księży śpiewających.
Będziemy się bawić i uczyć .
Rekolekcje wspomagają nas duchowo do wielkanocy.
2 3 2
2010-03-08T17:47:44+01:00
Życie jest wielką księgą a słowo jest złotem tylko wtedy kiedy pochodzi z ust wielkiego człowieka który poświęcił się dla Boga
2 4 2