Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:50:20+01:00
1 liczba ta to 2x²+3
2 y-2+5
3 250-n-n-m=250-2n-m


1a+3
2 y*3x*-4x*-1/2y=6x²y²
3 karotka


1 2000+700+3=2703
2 -4-4+5=-3
3 1/2*5+15/2-5=5/2+15/2-5=20/2-5=10-5=5 C
4 274(138-274)=274*-136=-37264 C

1 2x-3y+2y-3x-x+y=-2x A
2 4x-2xy-1+5x-xy-1=9x-3xy-2 D
3 2x+y+x-2y=3x-y C


1 5x-15xy-10=5(x-3xy-2) C
2 2a²b²-8a²b=2a²b(b-4) nie ma takiej odpowiedzi mom zdaniem jest bład w D
3 2+a

1 D
2 D powinno być -x+10
3 2x-4y+3y+3x-5y-x +1=4x-6y+1=0,8-3+1=-3+1,8=-1,2 D


1 D powinno byc 4x-2
2 D 6x
3 A

6
28(17-15)=28*2=56
31(15-2*7)=31*1=31
135(134-133)=135*1=135
6(2*13-26)=6(26-26)=0
13(49-2*27)=13(49-54)=13*-5=-65
57(57-55)=57*2=114

7
2(3xy-6x²y²+12x²y)
-6(-xy+2x²y²-4x²y)
3xy(2-6xy+8x)
1 5 1
2010-03-08T18:54:44+01:00
Najpierw lewa a potem prawa strona
1.A
2.B
3.C
1.C
2.D
3.C
1.A
2.D
3.C
1.C
2.C
3.A
1.C
2.A
3.A
4.C
1.D
2.D
3.D
1.D
2.D
3.B
6.a.28(17-15)=28x2=56
b.135(134-133)=135x1=135
c.31(15-2x7)=31x1=31
d.6(2x13-26)=6x0=0
e.13(49-2x17)=13x15=195
f.57(57-55)=57x2=114
7.^2-to liczba do kwadratu
a.2(3xy-6x^2y^2+12x^2y)
b.-6(-xy+2x^2y^2-4x^2y)
c.3xy(2-4xy+8x)