Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:50:04+01:00
Hasło : laptop

1. Program, w którym robimy tabele. (excel)
2. Dział nauki zajmujący się komputerami i siecią (informatyka)
3. Programy komputerowy zajmujący się rysowaniem (paint)
4. Ogromna sieć z całego świata (internet)
5. Program, w którym możemy napisać jakiś tekst (word)
6. System Windows, który "górował" przed Vistą (xp)

Mam nadzieję, że pomogłam :P
2 2 2
2010-03-08T18:12:08+01:00
1.na I Internet
2.na N skaNer
3.na F Folder
4.na O rOm
5.na R ekRan
6.na M Myszka
7.na A rAm
8. na T moniTor
9.na Y dYskietka
10. na K Klawiatura
11. na A lAptop

Pytania:
1. Sieć ta dostarcza lub wykonuje usługi wyższego poziomu, które oparte są na funkcjonowaniu telekomunikacji.
2. Urządzenie służace do przebiegowego odczytywania: obrazu, kodu paskowego lub magnetycznego.
3. To po prostu plik gdzie zostały zapisane listy.
4. Umieszczone są w nim informacje stałe.
5. Wyświetla obraz na monitorze.
6. Małe urządzenie popychane po podłożu, mające za zadanie kierować położeniem kursora na ekranie.
7. Przechowywane są aktualnie wykonywane programy i dane dla tych programów oraz wyniki ich pracy.
8. Urządzenie wyjściowe, podłączone do komputera będące źródłem światła.
9. Przenośny nośnik magnetyczny o niewielkiej pojemności, umożliwiający zarówno oczyt jak i zapis danych.
10. Zestaw klawiszy(przycisków), występujących w różnych urządzeniach.
11. Przenośny komputer.
9 3 9