Odpowiedzi

2010-03-08T17:50:05+01:00
Rzeszkadzający dźwięk i wibracje rozchodzące się od jakiegoś ośrodka sprężystego.
Infradźwięk (niesłyszalny, wykorzystywany w medycynie) 0-16Hz. Ultradźwięk 16-20 Hz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:03:11+01:00
"Hałas" to pojęcie z dziedziny akustyki oznaczające dźwięki o relatywnie dużym natężeniu, co w muzyce przekłada się na silną dynamikę. Hałasem może być nieperiodyczny, krótki impuls drgań czyli huk.