Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T16:21:34+02:00
Kto obserwuje?
Powiedz mi, kto obserwuje?
Kto mnie obserwuje?


Jestem bardzo bogatym facetem,
I prowadzę bardzo bogate życie,
Mam dziewięćdziesiąt pięć lat,
Hej! - skarbie - jaka niespodzianka!
Jestem bardzo bogaty w swoim samotnym domu,
Żyję stale bogato w swoim samotnym domu, lecz
Kto wie, dlaczego ciągle żyję jak w szalonej strefie.


Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Ja wszystko widzę,
Ooo!!!
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Powiedz mi, czy to tylko sen?

Zeszłej nocy wróciłem do domu,
Kiedy otwieram drzwi, jestem bardzo zmęczony,
Ludzie dzwonią do mnie, rozmawiają, przez telefon,
Czasami staram się usłyszeć ich głos...
A kiedy ludzie mnie widzą, widzą też, te moje paranoje,
Kiedy biorę prysznic, boję się patrzeć na moje włosy.
Moi przyjaciele oddaleni są o miliony mil ode mnie,
Stójcie tutaj!
Ludzie mówią, że jestem szalony,
Ale to jest tylko dotyk.
A może mój prysznic, lubi mnie od środka za bardzo,
Dlaczego?


Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Ja to wszystko widzę!! / czuję strach /
Ooo!!!
Ktoś mnie szpieguje,
Ktoś mnie obserwuje,
Kto gra ze mną w tę sztuczkę?

/ Kto mnie obserwuje? /
Nie mogę tego dalej znieść!!
Jakiś facet mnie obserwuje!!!
Ten facet mnie obserwuje!
Ja nigdy więcej nie będę się czuł bezpieczny,

Teraz obserwuje mnie piękna pani.
Kto?
Zabierz mnie całego!


On mnie śledzi,
Ktoś mnie obserwuje,
Ja wszystko widzę,
Ooo!!
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Powiedz mi, że to tylko sen.
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Ja wszystko widzę, czuję strach,
Ooo!!!
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Kto gra ze mną w tę sztuczkę ?
Ooo!!!
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje ,
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Ktoś mnie obserwuje, ktoś mnie obserwuje,
I ja wszystko widzę! / czuję strach /
Oooo!!!
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
To nie jest zabawne!
Ktoś mnie obserwuje, ktoś mnie obserwuje,
Czy mogę ciebie też przestraszyć
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Kto mnie obserwuje,
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Hi, hiii!!!
Oooo!!!
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Przestań grać ze mną w te sztuczki!
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje,
Dlaczego mi nie wierzysz ?
Ktoś mnie szpieguje, ktoś mnie obserwuje.
1 1 1
2009-10-22T16:25:08+02:00
Kto mnie obserwuje
Powiedz mi, kto mnie obserwuje
Kto mnie obserwuje
Jestem zwykłym facetem żyjącym zwykłym życiem
Pracuję od dziewiątej do siedemnastej
Do diabła!
Płacę wysoką cenę
Zostawcie mnie w spokoju w moim zwykłym domu
To wszystko czego chcę
Ale dlaczego zawsze czuję się jakbym grał w "Strefie zmroku"?
Ref.Zawsze mam wrażenie że ktoś mnie obserwuje i nie mam żadnej prywatności
Zawsze mam wrażenie że ktoś mnie obserwuje
Powiedzcie, że to tylko sen
Kiedy wracam wieczorami do domu
Dobrze zamykam drzwi
Kiedy dzwonią do mnie ludzie
Staram się nie odpowiadać
czy oni nie widzą, co się ze mną dzieje?
Czy to ja staję się paranoikiem?
Kiedy jestem pod prysznicem
Boję się umyć włosy
Bo gdy otworzę oczy
Mogę zobaczyć kogoś stojącego za mną
Ludzie mówią, że oszalałem, że jestem nieco stuknięty
Ale to dlatego, że ten prysznic przypomina miscenę z filmu "Psychoza"
Ref.Zawsze mam wrażenie, że ktoś mnie obserwuje
I nie mam żadnej prywatności
Zawsze mam wrażenie, że ktoś mnie obserwuje
Kto robi mi kawały?
Kto mnie śledziJ
uż sam nie wiem kto
sąsiad mnie obserwuje
Kto mnie obserwuje
raz robi to listonosz!
Powiedzcie, kto mnie obserwuje
Nie czuję się już bezpieczie, co za zamęt
Jestem ciekaw kto mnie teraz obserwuje
Kto?Urząd podatkowy?
ref.Zawsze mam wrażenie...