Odpowiedzi

2010-03-08T17:49:09+01:00
A) jaką długośćma krawędź sześcianu o objętości 27?
b)jaka długość ma przekatna sześcianu o krawedzi długości 5?

a)pierwiastek trzeciego stopnia z 27 to 3


b) d=a√3
d= 5√3
2010-03-08T17:50:21+01:00
A)

V=27
V=a^3
27=a^3
a= trzeci pierwiastek z 27
a=3

b)
a=5
d=a*pierwiastek 3
d=5*pierwiastek z 3
pozdrawiam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:50:33+01:00
A)
V = 27
a = ?
V = a³
27 = a³
a = 3

b)
przekątna - c = ?
a = 5
c = a√3
c = 5√3