Cześć . Proszę o pomoc.. Musze uzupełnić zdania ale nawet nie wiem co one znaczą :D ;/ proszę mi powiedzieć co mam w poszczególne "luki" wpisać.

Von ... bis ... bin ich der Schule und lerne fleiβig.
Um ... komme ich nach Hause zurück
Ich esse um ... zu Mittag und um ... zu Abend
Die Hausaufgaben mache in von ... bis ... .
Um ... sehe ich fern
Ich gehe um ... schlafen

Pliss:/ pomocy !! PiLne ! Daje 20 PKT !:) Z górrry Baaaardzo Wielkie Dziękuje !!

2

Odpowiedzi

2010-03-08T17:54:26+01:00
A) 8,14
b)15
c)16,19
d)17,18
e)20
f)22


to sa zdania dotyczace czasu. czyli wspisujesz godziny:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:02:41+01:00
Von acht (ósma 8 godz) bis funfzehn (u jest z dwoma kreseczkami na górze a godz to jest 15) Um sechzehn uhr (czyli o16 a zdanie jest zle bo powinno być tak um sechzehn gehe ich zuruck nach H ause przy zuruck przy drugim u powinny byc dwie kreski nad u )
ich esse zu mittag um sechzehn uhr zwanzig und um achtzehn uhr zu abend .
die hausaufgaben mache ich von neunzehn uhr bis neunzehn uhr zehn um zwanzig uhr sehe ich fern
ich gehe um zweiundzwanzig uhr schlafen
ps poprawilala ci nie ktore zdania mieszkam w austrii wiec bedziesz miala dobrze pozdro z góry
1 5 1