Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:52:40+01:00
1 wniosek :
Trzeba walczyć do końca mimo porażek i przeciwności.
2.
Trzeba wierzyć w swoje możliwości
2010-03-08T17:53:32+01:00
Człowieka można zniszczyć ale nie pokonać - To znaczy że Santiago umiał przezwyciężać swoje słabości i przeszkody.

To że stary nie znaczy że niepotrzebny i nieprzydatny - Santiago po mimo starszego wieku pokazał że nie zapomniał jak się łowi ryby , pokazał że jest nadal odważny i nie boi się ryzyka . Wszyscy w niego zwątpili a on nie poddał się