Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:25:16+01:00
Dno kwiatowe-stanowi podporę dla kielicha i słupka
działki kielicha-wabi swym kolorem owady zapylające kwiaty
korona-wabi swym kolorem owady zapylające kwiaty
słupek-uczestniczy w rozmnażaniu
pręcik-męski element kwiatu uczestniczący w rozmnażaniu

mam te same ćwiczenia i już to przerabiałem jakby co to pisz
110 2 110
2010-03-08T18:26:32+01:00
Dno kwiatowe - zakańcza pęd, z którego wyrastają pozostałe części kwiatu
okwiat
kielich- stanowi zewnetrzną część okwiatu
korona- składa się z barwnych płatków zwykle większych od kielicha
pręcik - męski organ płciowy
słupek- żeński organ płciowy
197 4 197