Odpowiedzi

2010-03-08T17:59:10+01:00
Tor ruchu-linia, po kórej porusza się dane ciało
droga-odcinek toru jaki przebyło dane ciało
szybość,prędkość-oznaczenie z jaką prędkością poruszało się dane ciało
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T18:05:35+01:00
Tor to linia,którą zakreśla poruszajace się ciało np.linia zakreślona przez narciarza na śniegu to jego tor ruchu.

Droga to długość toru podana w jednostkach długości /metru,kilometry /
Drogę oznaczamy literą s
Jednostką długosci w Międzynarodowym Układzie Jednostek SI jest 1 metr.

Prędkość to wielkość wektorowa styczna do toru.Wartość prędkości nazywamy szybkością.Jednostką jest metr na sekundę.
2010-03-08T18:32:37+01:00
Droga to długość toru jakie pokonuje ciało podczas ruchu literk☺a s oznaczamy drogę
Szybkość to wielkość fizyczna równa ilorazowi długości toru ruchu (drogi) i czasu.
Prędkość to wielkość fizyczna wyrażająca zmianę wektora położenia w jednostce czasu.