Przekształć podane pary zdań pojedynczych w złożone, łącząc je za pomocą odpowiednich spójników.
a) Nie lubię Kawy. Pijam herbatę.
b) Na dworze było zimno. Wyszłam bez czapki i szalika.
c) Bardzo lubię zwierzęta. Na koty mam alergię.
d)Przypomnijcie tacie. Zrobił zakupy.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T17:56:28+01:00
Nie lubię kawy, więc pijam herbatę.
Na dworze było zimno, jednak wyszłam bez czapki i szalika.
Bardzo lubię zwierzęta, niestety na koty mam alergię.
Przypomnijcie tacie, żeby zrobił zakupy.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:57:33+01:00
A) Nie lubię kawy ,ale pijam herbatę.
b)Na dworze było zimno , a ja wyszłam bez czapki i szalika.
c)Bardzo lubię zwierzęta,ale na koty mam alergię.
d)Przypomnijcie tacie,żeby zrobił zakupy.

:)
6 4 6
2010-03-08T17:57:43+01:00
Nie lubię Kawy,więc pijam herbatę.
Na dworze było zimno,jednak wyszłam bez czapki i szalika.
Bardzo lubię zwierzęta, ale Na koty mam alergię.
Przypomnijcie tacie,żeby zrobił zakupy.
3 5 3