(((metoda)))Jacka
Wiem jak można szybko znalezć liczbę której 40% wynosi 12.Dzielę 12 przez 4 i już mam 10% szukanej liczby,a potem tylko mnożę przez 10.

Stosując metodę Jacka,znajdz liczbę,której:
a)40% jest równe 12
b)40% jest równe 20
c)30% jest równe 24
d)20% jest równe 3
e)80% jest równe 32
f)70% jest równe 140
g)90% jest równe 27
h)15% jest równe 24

2

Odpowiedzi

2009-10-22T16:43:47+02:00
A - 60
B - 50
C - 80
D - 15
E - 40
F - 200
G- 30
H - 160
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T16:44:01+02:00
A)40%=12
10%=3
100%=30

b)40%=20
10%=5
100%=50

c)30%=24
10%=8
100%=80

d)20%=3
10%=1,5
100%=15

e)80%=32
10%=4
100%=40

f)70%=140
10%=20
100%=200

g)90%=27
10%=3
100%=30

h)15%=24
10%=16
100%=160