Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:02:06+01:00
Lublin,03.03.2010

Droga Pani
Proszę się nie załamywać w swojej chorobie proszę sobie wyobrazić ,że to jest Pani krzyż taki jak miał Jezus i że pani cierpienie jest związane z nim. Na pewno niedługo Pani wyzdrowieje i wróci do rodziny prozsę asię nie martwić
Pozdrowienia .....
2010-03-08T18:08:57+01:00
Warszawa08.03.10r.
Droga Zuziu!
Doszły mnie słuchy,że Twój stan się pogorszył i leżysz w łóżku. Na pewno Ci się nudzi.Więc...postanowiłam napisać do Ciebie list!
Tęskni się nam bez Ciebie w klasie.Mamy nadzieję,że szybko wyzdrowiejesz. Podziwiam Cie za to,ze tak znosisz tę chorobę. Przecież jest oda nieuleczana.Jesteś wielka mimo tego,że jesteś chora poświęcasz się dla innych.Widocznie tam musiało być.Tach chciał Bóg.
Mam takie malutkie pytanie.Czy mogłabym do Ciebie przyjechać? Bez Ciebie jest mi bardzo smutno.Buziaczki i czekam na odpowiedz.
Angelika