Zad.7.str.73.
Obok zdań zawierających prawdziwe informacje wpisz literę P, a obok zawierających fałszywe informacje- litere F:

1.Rdzeń kręgowy łączy się z mózgowiem.
2.zadaniem rdzenia kręgowego jest przewodzenie impulsów nerwowych z mózgowia na przykład do kończyny dolnej.
3.rdzeń kręgowy ma kształt stożka.
4.rdzeń kręgowy kieruje procesami zależnymi od naszej woli.
5. rdzeń kręgowy przewodzi informacje z różnych części ciała do mózgowia.
6.rdzeń kręgowy składa się z milionów neuronów, których ciała tworzą istotę szarą a włókna- istotę białą.

jak macie zrobione to napiszcie rozwiązania do zadania 5.str73
całą strone 69.
stronę 54, 52, 53, zad.4str. 45, 42, 43, 39, 38, 37, 36, 33, 32, 31, 30, zad. 4 str.28, zad.6. str. 29,

3

Odpowiedzi

2010-03-08T18:25:49+01:00
1. P
2. F
3. F
4. F
5. P
6. P
59 4 59
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:27:54+01:00
7/73
P F F F P P


podaj swoje gg to rozwiązania prześle ci do reszty zad .
102 3 102
2010-03-08T18:48:25+01:00