Zadanie 1 zamien na kilowaty
[a]MOC SILNIKA PRALKI AUTOMATYCZNEJ 250 W
[B] MOZ MAŁEJ CIĘZARÓWKI 70000 W


ZADANIE 2 zamien na megawaty
[a] MOC LOKOMOTYWY 3000000 W
[B] MOC SILNIKA RAKIETY KOSMICZNEJ 30000000 W


ZADANIE 3
samochód jedzie ze stała szybkośćią V=72km/h.siła napędzająca samochód wynosi 1000N.Jaka jest moc silnika


PILNE DO 21:00

2

Odpowiedzi

2010-03-08T18:13:05+01:00
1.
0.025 KW
7KW
2.
3MW
30 MW
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:13:08+01:00
1a 0,25kW
1b 70kW

2a 3MW
2b 30MW

3
P=W/t (moc=praca/czas)
W=F*S (praca=siła*droga)
V=S/t (szybkość=droga/czas)
72km/h=20m/s

P=W/t=F*S/t=F*V=1000*20=20000 [N*m/s=J/s=W] = 20 kW

Liczę na naj.