Odpowiedzi

2010-03-08T18:15:34+01:00
Kamizelka jest o małżeństwie któro dla dobra drugie oszukuje sie na wzajem . mąż posiadał kamiizelke. pewnego dnia zachorował , żona wiedząc ,że mąż coraz bardzie chudnie nie mówiła nic i zwężąła kamizelke
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:16:16+01:00
Kamizelka jest o małżeństwie któro oszukiwało się z miłości . Ani mąż ani żona nie chcieli odbierać sobie nawzajem nadziei na poprawę stanu zdrowia.

Pan miał starą kamizelkę i zauważył że zaczyna chudnąć co nie było dobre ,więc co dzień posuwał sprzączkę żeby uspokoić żonę i uświadomić jej że nic mu nie jest i nadal ma taką samą wagę. Pani zaś skracała pasek żeby mężowi dodać otuchy.
Na końcu pan jednak zmarł ale jego żona nigdy nie powiedziała mu o swoim sekrecie.
10 3 10