Odpowiedzi

2010-03-08T18:13:19+01:00
A)Wydarzenia poznajemy dzieki bohaterom-ich działaniom i wypowiedziom
B)Dialogi i monologi
C)Tekst poboczny didaskalia-zawiera wskazówki dla inscenizatorów
D)Składa się z aktów i scen
:)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:15:49+01:00
A) Podział na: Akt, Sceny
b) Występują didaskalia
c) Dialogi i Monologi.
1 1 1
2010-03-08T18:16:42+01:00
A) wątek miłosny
b) wątek konfliktu
c) wątek żądzy władzy.
2 3 2