Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T16:41:01+02:00
1. Gdy rozmawiasz o miłości jakie ma odczucia ?
2. Co oznacza dla ciebie słowo MIŁOŚĆ ? / Co to jest miłość ?
3. Czy każdy człwiek posiada miłość do czegoś, kogoś ?
4. Z czym związana jest miłość ?
5. Czy inkia tematów o miłości z rówieśnikami ?
6. Czy ma dziewczyne kocha ją i czy uważa ze między nimi jest miłość ?
7. z kąd bierze się miłość ?

Sory ale więcej nie wymyśle nie musiszmi przyznawać pkt. ;))
1 5 1
2009-10-22T17:02:07+02:00
Co w miłości dla ciebie jest najważniejsze?
Czy kochałaś już kogoś ?
Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
Czym jest dla Ciebie miłosć ?
Co daje Ci miłość?
Dlaczego miłość ma taką moc?
Kogo darzysz miłością ?
czy za miłośc oddała byś życie?
Kiedy zaczyna sie milość ?
wytłumacz pojęcie miłość