Odpowiedz na pytania:

1.Sejm RP składa się z 460 posłów,wybieranych na .... - letnią kadencję
2.Senat RP składa się z 100 senatorów,wybieranych na .... - letnią kadencję 3.Najważniejszą funkcją Sejmu jest stanowienie...w formie ustaw
4.Na czele sejmu RP stoi :
a)Sekretarz Sejmu
b)Prezydium Sejmu
c)Marszałek Sejmu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:16:20+01:00
1.Sejm RP składa się z 460 posłów,wybieranych na 4 - letnią kadencję
2.Senat RP składa się z 100 senatorów,wybieranych na .4 - letnią kadencję
3.Najważniejszą funkcją Sejmu jest stanowienie prawa w formie ustaw
4.Na czele sejmu RP stoi :
c)Marszałek Sejmu
2 5 2
2010-03-08T18:17:38+01:00
1.czteroletnia
2. czteroletnia
3.obowiazujacych aktow prawnych w formie ustaw
4.c