Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:20:57+01:00
A) Pole jednej ściany- 4,6cm*4,6cm=21,16 cm2
Pole całego sześcianu 21,16cm2*6=126,96cm2
b)2,3 dm=23 cm
Pole jednej ściany- 23cm*23cm=529cm2
Pole całego sześcianu- 529cm2*6=3174cm2
c)0,9m=90 cm
Pole jednej ściany- 90*90=8100cm2
Pole całego sześcianu- 8100cm2*6=48600cm2
2010-03-08T18:21:41+01:00
A)
Pp = 6a²
Pp = 6 (4,6)²
Pp = 6 * 21,16
Pp = 126,96cm²

b)
2,3dm = 23cm
Pp = 6a²
Pp = 6 * 23²
Pp = 6 * 529
Pp = 3174cm²

c)
0,9m = 90cm
Pp = 6a²
Pp = 6 * 90²
Pp = 6 * 8100
Pp = 48600cm²