Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:18:43+01:00
20% liczby 50 = 10
5% liczby 200 = 10
2.4% liczby 25 = 0,6
7 promili liczby ¹₁₄ = 0,0005
33¹₃ % liczby 9.3 = 3,1

Tu nie ma nic do obliczania! 1 procent to jedna setna czegoś, a 1 promil to jedna tysięczna czegoś.
2010-03-08T18:38:18+01:00
A) ²⁰/₁₀₀ × 50 = 10%
b) ⁵/₁₀₀ × 200 = 10%
c) ²,⁴/₁₀₀ × 25 = ²,⁴/₄ = ²⁴⁰/₄₀ = ⁶/₁ = 6%
d) ⁷/₁₀₀₀ × ¹/₁₄ = ¹/₂₀₀₀ promila