Odpowiedzi

2010-03-08T18:20:01+01:00
Chłopi [Reymont]
Świętoszek [Molier]
Powrót Posła [Niemcewicz]
Kamizelka [Prus]
Nie-Boska Komedia [Krasiński]
Pamiętniki z Powstania Warszawskiego [Białoszewski]
Skąpiec [Molier]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:21:18+01:00
Kamizelka,Ania z Zielonego Wzgórza,Chłopi,Nad Niemnem,Lalka,Ferdydurke,Skąpiec,Antygona,Nie-boska Komedia,Pan Tadeusz,Pieśń Świętojańska o Sobódce,Powrót posła