Odpowiedzi

2010-03-08T18:20:19+01:00
Legenda glosi ze nazwa pochodzi od imion sarenki i rybaka ktory ja odnalazl.
2 3 2
2010-03-08T18:20:28+01:00
Bo...był sobie wars i sawa.. i od ich imion jest warszawa ;D <niewiem dokładnie jak to było> tak mi w zerówce mówili ;D a właśnie a ta sawa to była syrena a ten wars to rybak
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Wemo
  • Początkujący
2010-03-08T18:21:53+01:00
Od imienia młodego rybaka - WARS
I od imienia które przybrała syrena po zaręczynach - SAWA
4 4 4